Denisa Piglová

Bakalářská práce

Využití blogerů pro komunikaci značky ZOOT.

The Blogger Cooperation with the Brand ZOOT.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací mezi blogery a internetovým e-shopem Zoot.cz. Obsahem teoretické části jsou pojmy z marketingové komunikace a jejich nástrojů. V praktické části jsou aplikovány poznatky z teoretické části a průzkum formou dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení spolu s návrhy a doporučeními.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication between bloggers and online store Zoot.cz. The content of theoretical part of thesis defines the notions of marketing communications and it´s tools. Next part is practical and consists of apllied conclusions from theoretical part and the questionnaire survey and it´s evaluation, along with suggesti-ons and recommendations
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Piglová, Denisa. Využití blogerů pro komunikaci značky ZOOT.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace