KULTURNÍ OBOHACENÍ PROSTŘEDNICTVÍM LITERATURY PRO MLÁDEŽ V HODINÁCH ANGLICKÉHO JAZYKA (BOG CHILD) – Bc. Adéla ANDĚLOVÁ
Bc. Adéla ANDĚLOVÁ
Master's thesis
KULTURNÍ OBOHACENÍ PROSTŘEDNICTVÍM LITERATURY PRO MLÁDEŽ V HODINÁCH ANGLICKÉHO JAZYKA (BOG CHILD)
Cultural enrichment through reading in ESL classes (Bog Child by Siobhan Dowd)
Abstract:
The thesis deals with the topic of cultural enrichment through reading in English as a second language classroom. In the background chapter, the terms children's and young adult literature are defined and characterized. The reasons for inclusion of literature into English classes are explained as well as the models of teaching literature. The greatest importance is put on the cultural enrichment model …moreAbstract:
Diplomová práce se zabývá tématem kulturního obohacení prostřednictvím literatury v hodinách anglického jazyka. Teoretické východisko práce definuje termíny dětská literatura a literatura pro mládež. Důvody pro využívání literatury v hodinách angličtiny a různé modely práce s ní jsou taktéž diskutovány. Největší důraz je přitom kladen na model prosazující kulturní obohacení. Z toho důvodu se práce …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Magdaléna Potočňáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ANDĚLOVÁ, Adéla. \textit{KULTURNÍ OBOHACENÍ PROSTŘEDNICTVÍM LITERATURY PRO MLÁDEŽ V HODINÁCH ANGLICKÉHO JAZYKA (BOG CHILD)}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/cqd482/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ANDĚLOVÁ, Adéla. KULTURNÍ OBOHACENÍ PROSTŘEDNICTVÍM LITERATURY PRO MLÁDEŽ V HODINÁCH ANGLICKÉHO JAZYKA (BOG CHILD). Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / AJ-ČJ
Theses on a related topic
-
Didaktické využití strukturalistické interpretace textu v povídkové tvorbě K. V. Raise
Anna Kovalská -
Tematika smrti v dětské literatuře. Didaktické využití v hodinách ČJL na ZŠ.
Petra MASOPUSTOVÁ -
Ambivalence a kontrasty jako základní prvek v tvorbě Ivana Alexandroviče Gončarova (praktická aplikace v hodinách světové literatury)
Martin BARTOŠEK -
Využití mýtů v českém jazyce a literatuře na středních školách a porovnání s jejich využitím v českém jazyce a literatuře na základních školách
Anna Štěrbová -
Literatura pro mládež s tematikou holokaustu v recepci žáků základní školy (Morris Gleitzman - Kdysi, John Boyne - Chlapec v pruhovaném pyžamu)
Andrea STRÁNÍKOVÁ -
Práce s textem v hodinách českého jazyka a literatury v 6. ročníku ZŠ
Kristýna Matysová -
Motiv traumatu v dílech vybraných autorek současné české psychologické prózy: interpretace a didaktické využití v hodinách českého jazyka a literatury na střední škole
Markéta MACHÁŇOVÁ -
Učebnice a další literatura v hodinách hudební výchovy na 2. stupni základní školy a na nižším stupni víceletých gymnázií
Jitka ČMOKOVÁ