Velikostní struktura firem a konkurenční situace ve vybraném odvětví – Jakub JISKRA
Jakub JISKRA
Diplomová práce
Velikostní struktura firem a konkurenční situace ve vybraném odvětví
Size of structure of firms and competitive situation in a select branch
Anotace:
Tématem diplomové práce je prozkoumání velikostní struktury firem a zjištění konkurenční situace firem ve vybraném odvětví. Velikosti firem mají významný vliv na fungování tržního prostředí v určitém odvětví, respektive velikost a počet firem předurčuje typ tržní struktury, ve kterém firmy fungují. Cílem práce je prozkoumat velikostní strukturu firem v odvětví telekomunikačních služeb (mobilních operátorů …víceAbstract:
The topic of this thesis is to examine the structure of firms according to size and establish a competitive situation in the selected sectors. Size of firms has a significant impact on how a functioning market environment in a particular sector, or the size and number of firms determines the type of market structure in which firms operate. The aim of the study was to examine the structure of firms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedoucí: Ing. Stanislav Heczko, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JISKRA, Jakub. \textit{Velikostní struktura firem a konkurenční situace ve vybraném odvětví}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/cqe0xn/.
Jak správně citovat práci
JISKRA, Jakub. Velikostní struktura firem a konkurenční situace ve vybraném odvětví . Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Mobilní komunikace v České republice
Vítězslav Parimucha -
Marketingová komunikace mobilní aplikace Tnght
Michael Topinka -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Subjektivní význam mobilní komunikace v každodenní interakci dospívajících v kontextu saturace jejich psychosociálních potřeb
Zdeňka Vykoukalová