Analýza spotřebitelského chování – Bc. Alžbeta Kurillová
Bc. Alžbeta Kurillová
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského chování
Analysis of consumers behaviour
Abstract:
The purpose of this diploma thesis is to identify key factors affecting the use of shared lodging by the generation Millennials. Therefore, the main focus of the theoretical part is the concept of shared economy, consumer behaviour and synthesis of knowledge about factors influencing the field of study. The impact of individual factors was analyzed on the basis of a conceptual model of goal-oriented …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je identifikácia kľúčových faktorov ovplyvňujúch využívanie zdieľanej formy bývania generáciou Millennials. Teoretická časť sa preto zaoberá konceptom zdieľanej ekonomiky, spotrebiteľského chovania a syntézou poznatkov o faktoroch ovplyvňujúcich skúmaný trend. Vplyv jednotlivých faktorov bol v praktickej časti analyzovaný na základe konceptuálneho modelu chovania zameraného …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wopi6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Development of Sharing Economy in China
Jinzi Zhai -
Support of the Sharing Economy in France and Germany.
Johanna OSNABRÜGGE -
A Change in Buying Habits among Generation X and Y in the Age of the Sharing Economy
Veronika Privrelová -
The sharing economy in Brazil: the case of gastronomy
Denisa Štěrbová -
The development of sharing economy in the Czech Republic: Quantitative media analysis
Martina Krivošová -
The Role and Impact of Consumer Behavior
Yuandi Cheng -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Consumer Buying Behavior
Harigovind Gopinatha Kaimal