Výzkum dětského čtenáře se zaměřením na 8. ročník ZŠ – Irena SIKOROVÁ
Irena SIKOROVÁ
Diplomová práce
Výzkum dětského čtenáře se zaměřením na 8. ročník ZŠ
Child reader research with a view to 8th grade pupils
Anotace:
Tématem této diplomové práce je výzkum dětského čtenáře zaměřený na žáky 8. tříd základních škol. První část je věnována vymezení a charakteristice klíčových pojmů, které se vztahují k problematice čtenářství. V následujících kapitolách je shrnuto osm činitelů ovlivňujících dětské čtenářství. Dále se věnujeme čtenářství samotnému a jeho smyslu, motivaci k četbě a vlivu četby na osobnost dítěte. Vymezujeme …víceAbstract:
The theme of the thesis is a child reader research with a view to 8th grade pupils in elementary schools. In the first part there are mentioned main concepts which are connected to the children´s reading. The following parts summarizes eight factors which affect children´s reading. Subsequently we put brain to the reading and the sense of the reading, the motivation to the reading and the influence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2010
Zveřejnit od: 8. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Kateřina Homolová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SIKOROVÁ, Irena. Výzkum dětského čtenáře se zaměřením na 8. ročník ZŠ. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / český jazyk - výtvarná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Vliv pojetí literární výchovy na čtenářství žáků na 2. stupni základní školy
Veronika ČERMÁKOVÁ -
Implementace tematiky holokaustu do výuky na druhém stupni základních škol se zaměřením na literární výchovu
Jana MACKOVÁ -
Současné trendy v literatuře pro děti a mládež se zaměřením na dobrodružný žánr a jejich možná integrace do výuky literární výchovy na druhém stupni základních škol
Markéta FORMÁNKOVÁ -
Obraz ohroženého lidství v prózách Ladislava Fukse v 70. letech 20. století (s ohledem na možné využití textů v hodinách literární výchovy na středních školách)
Zuzana RÁMEŠOVÁ -
Metodické návrhy pro literární výchovu na 2. stupni ZŠ se zaměřením na uplatnění žánru fantasy
Tomáš DRAGON -
Porovnání RVP a ŠVP předškolního vzdělávání z hlediska literární výchovy ve vybraných mateřských školách na Prostějovsku
Petra Novotná -
Literární tvorba Zdeňky Bezděkové a její využití v hodinách literární výchovy na 2. stupni ZŠ
Martina JELÍNKOVÁ -
Vliv komiksového zpracování literárního díla na motivaci žáků ke čtení
Štěpán Pelz