Vývoj studiového nahrávání od šedesátých let dvacátého století až po současnost – Tomáš ADÁMEK
Tomáš ADÁMEK
Bachelor's thesis
Vývoj studiového nahrávání od šedesátých let dvacátého století až po současnost
The development of studio recording from the 1960s to the present
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem nahrávání od šedesátých let dvacátého století až po současnost (rok 2023) a celkové práci v nahrávacích studiích, jako je náběr zvuku, hudební produkce, mix a mastering. Cílem je zmapovat vývoj nahrávání, jak se v čase vyvíjela práce hudebního producenta, rozdíly mezi analogovým a digitálním záznamem a rozdíl mezi prací ve velkých profesionálních studiích a v …viacAbstract:
This bachelor's thesis deals with the development of recording from the 1960s to the present (2023) and the overall work in recording studios such as sound recording, music production, mixing, and mastering. The aim is to chart the evolution of recording, how the work of a music producer has evolved over time, the differences between analog and digital recording, and the difference between working …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr. Jan Spisar, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ADÁMEK, Tomáš. Vývoj studiového nahrávání od šedesátých let dvacátého století až po současnost. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Music Training with Focus on Education / 3-hv-ict
Práce na příbuzné téma
-
Daňový mix Tax mix
Kateřina Mizerová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská