Psychologické aspekty reklamy z pohledu reklamní agentury – Tomáš Janda
Tomáš Janda
Bakalářská práce
Psychologické aspekty reklamy z pohledu reklamní agentury
Psychological aspects of advertisement from the ad agency point of view
Anotace:
Bakalářská práce "Psychologické aspekty reklamy z pohledu reklamní agentury" je souhrnem informací a poznatků spojených s problematikou psychologie reklamy. Začíná definováním pojmů a obecnými charakteristikami. Její hlavní část je tvořena analýzou použití psychologických prvků v reklamě, která byla vytvořena na základě předem zvoleného postupu a kritérií. Na základě této analýzy budou stanovena doporučení …víceAbstract:
The thesis summarises current knowledge of psychological aspects of advertisement. It starts with a definition of terms and general characteristics of advertisement psychology. Drawing from the theoretical background of analyses the psychological elements of advertising. Based on the analysis the thesis recommends how to create a psychological effective advertisement.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Helena Pavlíčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu
Práce na příbuzné téma
-
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Influence of social media marketing on modern youth in Russia
Marina Toniaeva -
Hudba jako součást reklamy a nástroj k ovlivnění spotřebitele
Kristýna Nová -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
EVALUATION OF THE IMPACT OF ADVERTISEMENT ON CONSUMER BEHAVIOUR
Tej Vipul Gajjar -
Drivers of Consumer Behaviour of Apple and Samsung Users in Uzbekistan
Sitora Salieva -
Effects of advertisement on the consumer
Prince Pal Saini
Název
Vložil
Vloženo
Práva