Bc. Michaela Havlíková

Bachelor's thesis

Sociální kompetence žáků se sluchovým postižením a žáků intaktních v inkluzivním prostředí základní školy

Social competences of pupils with hearing impairment and intact pupils at an inclusive ambience of primary school
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá sociálními kompetencemi jedinců se sluchovým postižením a jedinců intaktních na běžné základní škole. Zaměřuje se teoretická východiska surdopedie, na žáka se sluchovým postižením na běžné základní škole, jeho vzděláváním a zařazením do kolektivu třídy.
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with social competences of pupils with hearing impairment and intact pupils at a common primary school. It focuses on theoretical basis of surdopedy. It focused on pupil with hearing impairment at a primary school and his education and inclusion into the class collective.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2019
  • Supervisor: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta