Sociální kompetence žáků se sluchovým postižením a žáků intaktních v inkluzivním prostředí základní školy – Bc. Michaela Havlíková
Bc. Michaela Havlíková
Bachelor's thesis
Sociální kompetence žáků se sluchovým postižením a žáků intaktních v inkluzivním prostředí základní školy
Social competences of pupils with hearing impairment and intact pupils at an inclusive ambience of primary school
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá sociálními kompetencemi jedinců se sluchovým postižením a jedinců intaktních na běžné základní škole. Zaměřuje se teoretická východiska surdopedie, na žáka se sluchovým postižením na běžné základní škole, jeho vzděláváním a zařazením do kolektivu třídy.Abstract:
This bachelor’s thesis deals with social competences of pupils with hearing impairment and intact pupils at a common primary school. It focuses on theoretical basis of surdopedy. It focused on pupil with hearing impairment at a primary school and his education and inclusion into the class collective.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h09y9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedúci: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAVLÍKOVÁ, Michaela. \textit{Sociální kompetence žáků se sluchovým postižením a žáků intaktních v inkluzivním prostředí základní školy}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/cqypz8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Sociální kompetence žáků se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí mateřské školy
Dominika Havlíčková -
Vliv dramatické výchovy na sociální kompetence sluchově postižených
Mariana Koutská -
Vliv dramatické výchovy na sociální kompetence sluchově postižených
Mariana Koutská -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Spolupráce mateřské a základní školy aneb Trochu jiná cesta do školy. Co-operation of nursery school and primary school or Another way how to get to school.
Michaela MAŠATOVÁ