Bc. Michaela Havlíková

Bakalářská práce

Sociální kompetence žáků se sluchovým postižením a žáků intaktních v inkluzivním prostředí základní školy

Social competences of pupils with hearing impairment and intact pupils at an inclusive ambience of primary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sociálními kompetencemi jedinců se sluchovým postižením a jedinců intaktních na běžné základní škole. Zaměřuje se teoretická východiska surdopedie, na žáka se sluchovým postižením na běžné základní škole, jeho vzděláváním a zařazením do kolektivu třídy.
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with social competences of pupils with hearing impairment and intact pupils at a common primary school. It focuses on theoretical basis of surdopedy. It focused on pupil with hearing impairment at a primary school and his education and inclusion into the class collective.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta