Význam přírody jako vzdělávacího prostředí - jak jej interpretují pedagogové lesních MŠ – Bc. Zuzana Nováková
Bc. Zuzana Nováková
Diplomová práce
Význam přírody jako vzdělávacího prostředí - jak jej interpretují pedagogové lesních MŠ
The Meaning of the Nature as an Educational Environment - How Is It Interpreted by Teachers in Forest Kindergartens
Anotace:
Práce se zabývá významem přírody jako vzdělávacího prostředí. Cílem konceptuálního rámce výzkumného šetření je popsat význam a využití přírodního prostředí ve vzdělávání. Nejprve se věnuje historii výchovy a vzdělávání v přírodě a jejím hlavním podporovatelům. Dále seznamuje se školami, které v současné době uskutečňují vzdělávání v přírodě. Blíže jsou představeny hlavně lesní mateřské školy, které …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM3718
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 4. 2015
- Vedoucí: Ing. et Bc. Stanislav Michek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Iva Junová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Zuzana. \textit{Význam přírody jako vzdělávacího prostředí - jak jej interpretují pedagogové lesních MŠ}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/cqz6kw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Jak spolupracuje a komunikuje lesní mateřská škola s místní komunitou
Stanislava Rotterová -
Využití brownfields ve venkovském prostoru Kozičín – projekt lesní mateřská škola
Marie Pavlásková -
Lesní mateřská škola z pohledu rodičů dětí předškolního věku
Tereza GIRGAŠOVÁ -
Sociální determinanty výběru vzdělávací instituce (lesní mateřská škola) ze strany rodičů
Kateřina MĚŘIČKOVÁ -
Porovnání úrovně celkové motoriky a jejich dílčích částí pomocí testovací baterie MABC-2 u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole a lesní mateřské škole
Zuzana ŠIMŮNKOVÁ -
Školní zralost a školní připravenost dětí předškolního věku v mateřské škole a v lesní mateřské škole
Eva VEŘMIŘOVSKÁ -
Jak děti v lesní mateřské škole při pobytu v lese rozvíjejí jemnou motoriku a grafomotoriku
Kateřina Haladová -
Význam životního prostředí a přírody v alternativních formách vzdělávání
Martina Řezanková
Název
Vložil
Vloženo
Práva