Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti – Bc. Ilona Milatová, DiS.
Bc. Ilona Milatová, DiS.
Diplomová práce
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Corporate Social Responsibility and its importance in contemporary society
Anotace:
Teoretická část diplomové práce je zaměřena na společenskou odpovědnost firem včetně jejího vymezení, hlavní principy CSR, oblasti CSR a přínosy CSR. Dále se věnuje problematice zavádění CSR do firemní praxe včetně hodnocení CSR a reportování o CSR. Praktická část zahrnuje analýzu společenské odpovědnosti společností Lindex a H&M především z hlediska oblastí a aktivit CSR, vzájemné porovnání společností …víceAbstract:
The theoretical part of the thesis is focused on Corporate Social Responsibility including its definition, the main principles of CSR, pillars of CSR and benefits of CSR. It also discusses the issue of the implementation of CSR into the company including the evaluation of CSR and the CSR reporting. The practical part includes the analysis of social responsibility of two companies – Lindex and H& …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zdksy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
- Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić