Analýza marketingové komunikace společnosti Zentrichova apatyka, s. r. o. – Bc. Michaela Parmová
Bc. Michaela Parmová
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace společnosti Zentrichova apatyka, s. r. o.
The analysis of the marketing communication for the company Zentrichova apatyka Ltd.
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na společnost působící v segmentu B2C i B2B v oblasti bylinných přípravků, potravinových doplňků a přírodní kosmetiky. Pomocí situační analýzy je nastíněna celková situace podniku. Hlavním cílem práce je navržení vhodné komunikační strategie a následný výběr efektivních komunikačních kanálů s ohledem na aktuální produktové portfolio a současné postavení podniku na trhu. …viacAbstract:
The thesis is focused on the company operating in B2C and B2B segment in the field of herbal products, food supplements and natural cosmetics. Using situational analysis is to outline the overall situation of the company. The main aim of this thesis is designing of the appropriate communication strategy and the subsequent selection of effective channels of communication with regard to the current product …viacKľúčové slová
Marketingová komunikace marketingový mix portfolio matice GE SWOT analýza produktová politika cenová politika distribuční politika komunikační politika strategie Zentrichova apatyka. Marketing communication marketing mix The GE matrix SWOT analysis product policy price policy distribution policy communication policy strategy Zentrichova apatyka.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hok2p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedúci: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Odbytová politika v podniku
Kristýna Cejnková -
Odbytová politika v podniku
Ondřej Korbička