Bc. Michaela Parmová

Master's thesis

Analýza marketingové komunikace společnosti Zentrichova apatyka, s. r. o.

The analysis of the marketing communication for the company Zentrichova apatyka Ltd.
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na společnost působící v segmentu B2C i B2B v oblasti bylinných přípravků, potravinových doplňků a přírodní kosmetiky. Pomocí situační analýzy je nastíněna celková situace podniku. Hlavním cílem práce je navržení vhodné komunikační strategie a následný výběr efektivních komunikačních kanálů s ohledem na aktuální produktové portfolio a současné postavení podniku na trhu. …viac
Abstract:
The thesis is focused on the company operating in B2C and B2B segment in the field of herbal products, food supplements and natural cosmetics. Using situational analysis is to outline the overall situation of the company. The main aim of this thesis is designing of the appropriate communication strategy and the subsequent selection of effective channels of communication with regard to the current product …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
  • Vedúci: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní