Ing. Jana Ptáčková

Master's thesis

Metodika meření a vyhodnocování spokojenosti a loajality zákazníků ve firmě A.M.O.S. Otava, a.s.

Methodology for measurement and evaluation of customer satisfation and loyalty in A.M.O.S. Otava, a.s.
Abstract:
Diplomová práce popisuje základní kroky pro měření a metodiku hodnocení spokojenosti a loajálnosti zákazníka. Práce má za cíl poskytnout informace o spokojenosti klientů společnosti A.M.O.S.-Otava, a.s. Spokojenost je spojena s nákupem a následným předáním nového vozu. Celá práce se tedy orientuje hlavně na zákazníka a na splnění jeho očekávání. Seznamuje čtenáře se společností a oblastí ve které působí …more
Abstract:
This thesis describes basic steps of measurement and methodology of customer satisfaction and loyalty rating. The main target is to provide with information of customer satisfaction with A.M.O.S – Otava, a.s. company services. For these purposes satisfacion is measured based on the quality of services of purchase and following presentation of new car. The whole thesis is customer oriented, satisfaction …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2008
  • Supervisor: Ing. Radim Flegl, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jan Král

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní