Metodika meření a vyhodnocování spokojenosti a loajality zákazníků ve firmě A.M.O.S. Otava, a.s. – Ing. Jana Ptáčková
Ing. Jana Ptáčková
Master's thesis
Metodika meření a vyhodnocování spokojenosti a loajality zákazníků ve firmě A.M.O.S. Otava, a.s.
Methodology for measurement and evaluation of customer satisfation and loyalty in A.M.O.S. Otava, a.s.
Abstract:
Diplomová práce popisuje základní kroky pro měření a metodiku hodnocení spokojenosti a loajálnosti zákazníka. Práce má za cíl poskytnout informace o spokojenosti klientů společnosti A.M.O.S.-Otava, a.s. Spokojenost je spojena s nákupem a následným předáním nového vozu. Celá práce se tedy orientuje hlavně na zákazníka a na splnění jeho očekávání. Seznamuje čtenáře se společností a oblastí ve které působí …moreAbstract:
This thesis describes basic steps of measurement and methodology of customer satisfaction and loyalty rating. The main target is to provide with information of customer satisfaction with A.M.O.S – Otava, a.s. company services. For these purposes satisfacion is measured based on the quality of services of purchase and following presentation of new car. The whole thesis is customer oriented, satisfaction …moreKeywords
Orientace na zákazníka Spokojenost zákazníka Potřeby zákazníka Hodnota pro zákazníka Loajalita Zjišťování dat Dotazování Tvorba dotazníku Vyhodnocování dat. Focus on the customer Satisfaction on the Customer Data finding Needs and wants of customer Value for customer Loyalty Questioning Creation of questionnaire Data evaluation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xfnop/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2008
- Supervisor: Ing. Radim Flegl, Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Král
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PTÁČKOVÁ, Jana. \textit{Metodika meření a vyhodnocování spokojenosti a loajality zákazníků ve firmě A.M.O.S. Otava, a.s.}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2008. Available from: https://theses.cz/id/crmf0s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
The impact of cybercrimes in the banking sector and the effects on the customer
Naledi Belita Daka -
CSR in the fashion industry in the Czech Republic and its influence on the customer
Anna MICHÁLKOVÁ -
How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
Mohamed Amine Najid -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
The effects of the style of leadership on job satisfaction and work performance in multicultural teams in project management
Nemanja Vučetic -
Assessment of Policy Changes of the Impacts of Urbanization, Economic Growth and Decentralization of Water Services with Regard to Water Quality in Mexico
René Fernando Lara Cervantes -
Orientace na zákazníka z pohledu systémové dynamiky v rámci Vodafone CZ, a.s.
David Sedláček