Metodika meření a vyhodnocování spokojenosti a loajality zákazníků ve firmě A.M.O.S. Otava, a.s. – Ing. Jana Ptáčková
Ing. Jana Ptáčková
Master's thesis
Metodika meření a vyhodnocování spokojenosti a loajality zákazníků ve firmě A.M.O.S. Otava, a.s.
Methodology for measurement and evaluation of customer satisfation and loyalty in A.M.O.S. Otava, a.s.
Anotácia:
Diplomová práce popisuje základní kroky pro měření a metodiku hodnocení spokojenosti a loajálnosti zákazníka. Práce má za cíl poskytnout informace o spokojenosti klientů společnosti A.M.O.S.-Otava, a.s. Spokojenost je spojena s nákupem a následným předáním nového vozu. Celá práce se tedy orientuje hlavně na zákazníka a na splnění jeho očekávání. Seznamuje čtenáře se společností a oblastí ve které působí …viacAbstract:
This thesis describes basic steps of measurement and methodology of customer satisfaction and loyalty rating. The main target is to provide with information of customer satisfaction with A.M.O.S – Otava, a.s. company services. For these purposes satisfacion is measured based on the quality of services of purchase and following presentation of new car. The whole thesis is customer oriented, satisfaction …viacKľúčové slová
Orientace na zákazníka Spokojenost zákazníka Potřeby zákazníka Hodnota pro zákazníka Loajalita Zjišťování dat Dotazování Tvorba dotazníku Vyhodnocování dat. Focus on the customer Satisfaction on the Customer Data finding Needs and wants of customer Value for customer Loyalty Questioning Creation of questionnaire Data evaluation.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xfnop/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2008
- Vedúci: Ing. Radim Flegl, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Král
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PTÁČKOVÁ, Jana. \textit{Metodika meření a vyhodnocování spokojenosti a loajality zákazníků ve firmě A.M.O.S. Otava, a.s.} Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/crmf0s/. [cit. 2024-04-20].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
The impact of cybercrimes in the banking sector and the effects on the customer
Naledi Belita Daka -
How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
Mohamed Amine Najid -
CSR in the fashion industry in the Czech Republic and its influence on the customer
Anna MICHÁLKOVÁ -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
The effects of the style of leadership on job satisfaction and work performance in multicultural teams in project management
Nemanja Vučetic -
The impact of branding on satisfaction and loyalty of millennials: The case of retail banks in the Slovak Republic
Mária Režná -
The impact of cybercrimes in the banking sector and the effects on the customer
Naledi Belita Daka -
Assessment of Policy Changes of the Impacts of Urbanization, Economic Growth and Decentralization of Water Services with Regard to Water Quality in Mexico
René Fernando Lara Cervantes