Ing. Jana Ptáčková

Master's thesis

Metodika meření a vyhodnocování spokojenosti a loajality zákazníků ve firmě A.M.O.S. Otava, a.s.

Methodology for measurement and evaluation of customer satisfation and loyalty in A.M.O.S. Otava, a.s.
Anotácia:
Diplomová práce popisuje základní kroky pro měření a metodiku hodnocení spokojenosti a loajálnosti zákazníka. Práce má za cíl poskytnout informace o spokojenosti klientů společnosti A.M.O.S.-Otava, a.s. Spokojenost je spojena s nákupem a následným předáním nového vozu. Celá práce se tedy orientuje hlavně na zákazníka a na splnění jeho očekávání. Seznamuje čtenáře se společností a oblastí ve které působí …viac
Abstract:
This thesis describes basic steps of measurement and methodology of customer satisfaction and loyalty rating. The main target is to provide with information of customer satisfaction with A.M.O.S – Otava, a.s. company services. For these purposes satisfacion is measured based on the quality of services of purchase and following presentation of new car. The whole thesis is customer oriented, satisfaction …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2008
  • Vedúci: Ing. Radim Flegl, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Král

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní