Role a význam etikety při obchodních jednáních v konkrétní společnosti – Tereza Kvapilová
Tereza Kvapilová
Bakalářská práce
Role a význam etikety při obchodních jednáních v konkrétní společnosti
The role and importance of etiquette in business dealings of the particular company
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza role a významu etikety při obchodním styku ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena do dvou celků. V teoretické části práce objasňuje základní pojmy týkající se pravidel společenského chování. Je zde přiblížena problematika prvotních osobních kontaktů mezi lidmi jako je představování, podávání ruky nebo předávání vizitek. Dále jsou zde popsány důležité fáze …víceAbstract:
The topic of this thesis is to analyze the role and importance of etiquette in business dealings of the selected company. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part there are explained the basic notions of the rules of social behavior. There is an idea of the initial personal contact between people such as introductions, shaking hands and passing business cards. It further describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 12. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/66546
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: Lenka Švecová
- Oponent: Vítězslav Kotrs
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/66546
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Teaching CLIL in Distance Learning Conditions in Czech Secondary Schools
Steve Chalk -
Distanční komunikace mezi mateřskou školou a rodiči
Marie Býčková -
Specifika komunikace, etikety a obchodního jednání v Japonsku
Kateřina Vaňková -
Neverbální komunikace při obchodním jednání
Dominik Voženílek -
Obchodní komunikace ve zdravotnictví
Michal Pelc -
Nonverbální komunikace u prodejců v cestovních kancelářích / agenturách
Lucie Štaudová -
Formy cizojazyčné komunikace při obchodních jednáních
Eva Fojtová -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová