Role a význam etikety při obchodních jednáních v konkrétní společnosti – Tereza Kvapilová
Tereza Kvapilová
Bachelor's thesis
Role a význam etikety při obchodních jednáních v konkrétní společnosti
The role and importance of etiquette in business dealings of the particular company
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je analýza role a významu etikety při obchodním styku ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena do dvou celků. V teoretické části práce objasňuje základní pojmy týkající se pravidel společenského chování. Je zde přiblížena problematika prvotních osobních kontaktů mezi lidmi jako je představování, podávání ruky nebo předávání vizitek. Dále jsou zde popsány důležité fáze …moreAbstract:
The topic of this thesis is to analyze the role and importance of etiquette in business dealings of the selected company. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part there are explained the basic notions of the rules of social behavior. There is an idea of the initial personal contact between people such as introductions, shaking hands and passing business cards. It further describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 12. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/66546
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2013
- Supervisor: Lenka Švecová
- Reader: Vítězslav Kotrs
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/66546
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Neverbální komunikace při obchodním jednání
Dominik Voženílek -
Obchodní komunikace ve zdravotnictví
Michal Pelc -
Nonverbální komunikace u prodejců v cestovních kancelářích / agenturách
Lucie Štaudová -
Formy cizojazyčné komunikace při obchodních jednáních
Eva Fojtová -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
Mezikulturní komunikace v prostředí podnikání
Hana Kantorová -
Formy cizojazyčné komunikace při obchodních jednáních
Pavlína Kolínová -
Úspěšná verbální a neverbální komunikace s klíčovým zákazníkem České pojišťovny
Nora Belaidová