"Get paid to" společnosti: problematika zprostředkování placené reklamy – Mgr. Olga Prokopová
Mgr. Olga Prokopová
Bachelor's thesis
"Get paid to" společnosti: problematika zprostředkování placené reklamy
"Get Paid To" Companies – The Issue of Mediation of the Paid Advertisement
Abstract:
Bakalářská práce „Get Paid To“ společnosti: problematika zprostředkování placené reklamy se zabývá fenoménem GPT společností, které v prostředí Internetu zprostředkovávají cílená reklamní sdělení, za které jejich příjemci obdrží odměnu. První kapitola vysvětluje princip fungování a činnosti GPT společností, ukazuje jejich charakteristické rysy. Druhá pak společnosti rozděluje a charakterizuje podle …moreAbstract:
The Bachelor s Thesis “Get Paid To” Companies – The Issue of Mediation of the Paid Advertisement deals with the phenomenon of GPT companies, which negotiate targeted advertising in the environment of the Internet, for which their receivers obtain a fee. The first chapter explains the principle of functioning and operation of the GPT companies and shows their characteristic features. The second chapter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 8. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fau4a/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2007
- Supervisor: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Forex jako nástroj obchodování na internetu
Jakub Hercik -
Forex jako nástroj obchodování na internetu
Lukáš Horák -
Advertising Targeted to Children on Russian Market
Elizaveta Marchenko -
Use of Internet in the Pharmaceutical Industry in China
Fang Fang -
The Development and Influence of Internet Trade On the Economy
Haolun Li -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka