Mgr. Olga Prokopová

Bachelor's thesis

"Get paid to" společnosti: problematika zprostředkování placené reklamy

"Get Paid To" Companies – The Issue of Mediation of the Paid Advertisement
Abstract:
Bakalářská práce „Get Paid To“ společnosti: problematika zprostředkování placené reklamy se zabývá fenoménem GPT společností, které v prostředí Internetu zprostředkovávají cílená reklamní sdělení, za které jejich příjemci obdrží odměnu. První kapitola vysvětluje princip fungování a činnosti GPT společností, ukazuje jejich charakteristické rysy. Druhá pak společnosti rozděluje a charakterizuje podle …more
Abstract:
The Bachelor s Thesis “Get Paid To” Companies – The Issue of Mediation of the Paid Advertisement deals with the phenomenon of GPT companies, which negotiate targeted advertising in the environment of the Internet, for which their receivers obtain a fee. The first chapter explains the principle of functioning and operation of the GPT companies and shows their characteristic features. The second chapter …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 8. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 9. 2007
  • Supervisor: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta