Bc. Michaela Křížová
Diplomová práce
Teachers' Narrative Inquiry
Teachers' Narrative Inquiry
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá poměrně novým fenoménem ve vzdělávání – učitelskými naracemi. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část nabízí charakteristiku učitelské profese a popisuje aspekty učitelství se zaměřením na výuku angličtiny jako cizího jazyka. Dále se zabývá popisem jednotlivých vyučovacích stylů a jejich rolí ve výchovně vzdělávacím procesu. Jedna kapitola poskytuje …víceAbstract:
The diploma thesis deals with rather new phenomena of teachers narratives. It consists of theoretical and practical part. The theoretical part provides characteristics of teachers’ job and describes some aspects of being a teacher with a special focus on teaching English as a foreign language. Then it deals with a description of individual teaching styles and their role in teaching. One chapter provides …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oeq1z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Dr. Rita Chalmers Collins
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Storybird and its Usage in Teaching Writing to Czech Upper Secondary Learners of English as a Foreign Language
Lenka Kašparová -
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Možnosti využití učebních strategií jako kompenzace vývojové dysfázie u vysokoškolské studentky
Markéta Soukupová