Komerční komunikace Kutné Hory a jejich perspektiva – Anna Paulišová
Anna Paulišová
Diplomová práce
Komerční komunikace Kutné Hory a jejich perspektiva
Commercial communications of Kutná Hora and their perspective
Anotace:
Kutná Hora je krásné historické město zapsané od roku 1995 na Seznam památek UNESCO, které patří k významným destinacím cestovního ruchu v České republice. Současným problémem Kutné Hory je však pokles návštěvnosti a krátký pobyt návštěvníků ve městě, který se již dlouhodobě nedaří řešit. Cílem práce "Komerční komunikace Kutné Hory a jejich perspektiva" je popsat komerční komunikace, které v současné …víceAbstract:
Kutná Hora is a beautiful historical city and one of most significant tourist destinations in the Czech Republic. Taking its importance into account the historical city centre of Kutná Hora became UNESCO World Heritage Site in 1995. In spite of this international recognition, the town currently has to face the problem of the decreasing number of visitors as well as their short stay. The aim of my thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24776
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2010
- Vedoucí: Jiří Mikeš
- Oponent: Dagmar Civišová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24776
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Denisa Vršková -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Tereza Radová -
Autenticita jako významný faktor rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu
Alžběta Hochmanová