„Jsi otcem.“ Vliv partnerek na formování otcovské identity – Mgr. Eliška Brožová
Mgr. Eliška Brožová
Bakalářská práce
„Jsi otcem.“ Vliv partnerek na formování otcovské identity
You are a father. Spouse^s Influence on Development of Parental Identity
Anotace:
Výzkum se zabývá mužským vnímáním partnerčina vlivu na otcovskou identitu a konkrétními podobami tohoto partnerčina vlivu. Je zaměřen kvalitativně, soustředí se tedy na detailní zachycení individuálních zkušeností a způsobu jejich vnímání samotnými otci. Teoretická část je shrnutím podstatných poznatků z oblastí identity, vývoje rodičovských rolí a partnerčina vlivu na otcovskou identitu. Na základě …víceAbstract:
This research is engaged in men’s perceptions of spouse’s influence on a paternal identity and specific forms of the influence. Research is oriented qualitatively, so is concerned on detail capturing individual experiences and ways how are perceived by fathers themselves. The theoretical part is a summary of important knowledge about identity, development of parental roles and spouse’s influence on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dqyb8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Jana Kostínková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lukáš Sedláček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Sociokulturní aspekty vývoje lokální identity obyvatel na území obcí Nový Hrozenkov a Karolinka od počátku 20. století do současnosti
Adéla Krystyníková -
Role internetu ve formování identity bisexuálních žen
Petra ZOUBKOVÁ -
Mateřství a otcovství v mužských a ženských lifestylových magazínech
Miroslava POKORNÁ -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Etnické složení obyvatelstva SSSR: Sovětská identita versus etnická identita
Yevgeniya Boychenko -
BRST symetrie a Wardova identita v QED s 't Hooftovou-Veltmanovou kalibrací
Martina Bártová -
Hudba a identita: Spôsob utvárania identity medzi nasledovníkmi Žiarislava
Michal Puchovský -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová