Úloha marketingu v životě malé firmy – Bc. Radka Janošová
Bc. Radka Janošová
Bakalářská práce
Úloha marketingu v životě malé firmy
The role of marketing in small company life
Anotace:
V dnešní době je marketing nedílnou součástí každodenního života nejen pro podnikatele, ale také pro každého spotřebitele. Marketing výrazně ovlivňuje efektivnost každé firmy. Ve své bakalářské práci se zabývám stále rostoucím významem marketingu pro úspěch firmy. Teoretická část objasňuje základní pojmy, jako je marketing, marketingový mix, marketingové strategie či například marketingové nástroje …víceAbstract:
Nowadays marketing is an inseparable part of everyday life not only for businessmen but also for every consumer. Marketing significantly affects the efficiency of each company. The Bachelors thesis deals with growing importance of marketing for the success of company. The theoretical part clarifies basic terms, such as marketing, marketing mix, marketing strategy or for example efficiency of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mxqp7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba