Bc. Daniel Vodák

Master's thesis

Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko

Assumptions of the marketing strategy of the tourist region Chrudimsko - Hlinecko
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou a hodnocením Marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko-Hlinecko pro období 2020-2027. Cílem práce je zanalyzovat a zhodnotit, zdali vypracovaný dokument Marketingová strategie turistické oblasti Chrudimsko-Hlinecko měl vliv na zvýšení turismu v TO Chrudimsko-Hlinecko. Vedlejší cílem práce je navrhnout konkrétní doporučení pro další rozvoj marketingové strategie …viac
Abstract:
Diploma thesis deals with the analysis and evaluation of the Marketing Strategy of the tourist area of Chrudim-Hlinecko for the period 2020-2027. The aim of the work is to analyze and evaluate whether the document Marketing strategy of the Chrudimsko-Hlinecko tourist area had an effect on the increase of tourism in the TO Chrudimsko-Hlinecko. A secondary goal of the work is to propose concrete recommendations …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/lc4sh/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
  • Vedúci: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Anna Ulrichová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Master programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Destination Management in the Tourism Industry