Možnosti podpory a zvýšení prodeje u malé/rodinné firmy – Ing. Michael Vecheta
Ing. Michael Vecheta
Master's thesis
Možnosti podpory a zvýšení prodeje u malé/rodinné firmy
Promotion and increasing of sales in small/family company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu stavu a návrh nástrojů pro zvýšení obchodního obratu ve firmě Podlahy Jana Vechetová. V úvodu budou vymezeny pojmy podnik, podnikání a rodinná firma. Dále bude provedena analýza zvolené firmy a následně budou vytvořeny návrhy pro zlepšení obratu firmy.Abstract:
This thesis deals with analysis of condition and a draft of tools to increase business sales in Podlahy Jana Vechetová. In the introduction, there will be specified terms as company, business and family firm. Then there will be an analysis of chosen firm and afterwards proposals for increase of business sales will be created.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2013
Identifier:
https://is.sting.cz/th/oakbo/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2013
- Supervisor: Ing. Rostislav Tesař
- Reader: Mgr. Kristýna Zoufalá
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix společnosti Trans Business Consulting
Uliana Baliasnikova -
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková -
Marketingový mix vybrané jazykové školy
Monika KRÁLOVÁ -
Marketingový mix společnosti Webfusion s.r.o.
Lucie Sanetrníková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Veronika Hradecká