The language of unboxing videos related to high tech consumer products – Adam KADUBEC
Adam KADUBEC
Bakalářská práce
The language of unboxing videos related to high tech consumer products
The language of unboxing videos related to high tech consumer products
Abstract:
This bachelor thesis explores the interaction the presenters of unboxing videos have with their audience and changes to this interaction over time. The first chapter explores the phenomenon of participatory culture and YouTube and defines the genre of unboxing videos. The second chapter explores the topic of computer-mediated discourse and communication, and also defines audience design in monologues …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá jazykovými prvky použitými pro interakci s diváky rozbalovacích videí, a také jak se použití těchto jazykových prvků mění postupem času. První kapitola je zaměřena na fenomén participační kultury v kontextu YouTube, a dále definuje žánr rozbalovacích videí. Druhá kapitola se zabývá počítačem zprostředkovanou komunikací a definuje koncept audience designu v monolozích …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dominika Kováčová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KADUBEC, Adam. The language of unboxing videos related to high tech consumer products. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Umělá inteligence jako nástroj komunikace s konkrétním zaměřením na oblast duševního zdraví
Gabriela Hastíková -
Trendy ve vývoji počítačem zprostředkované komunikace
Naďa Józsová -
JAZYK ELEKTRONICKÉ KOMUNIKACE
Eva MÍCHALOVÁ -
Sociální úzkostnost, online sebe-otvírání a vliv percepce kontrolovatelnosti online komunikace u uživatelů Facebooku v období vynořující se dospělosti
Zuzana Očadlíková -
Analýza vývoje aplikací pro textovou komunikaci zprostředkovanou počítačem
Filip Kratochvíl -
Sociální komunikace dneška - život "on-line"
Věra KRZAKOVÁ -
Utilization of YouTube for autonomous learning purposes among Czech secondary school students
Sabina Sedláková -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková