Jan Klamrt

Master's thesis

Možnosti marketingové strategie společnosti Albert a její korelace se zákaznickými segmenty.

Options for Albert's marketing strategy and their correlation with customer segments
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem maloobchodního řetězce v České republice. Konkrétně zkoumá marketingovou strategii společnosti Albert jakožto jednoho z největších hráčů na českém trhu. Cílem práce je zanalyzovat marketingovou strategii společnosti Albert, popsat nástroje které využívá a kriticky zhodnotit relevantnost zvolených marketingových nástrojů vůči cíleným zákaznickým segmentům. …more
Abstract:
This diploma thesis focuses on the marketing of a retail chain in the Czech Republic. Specifically, it examines the marketing strategy of Albert as one of the largest players on the Czech market. The aim of the thesis is to analyse the marketing strategy of Albert, describe the tools it uses and critically evaluate the relevance of the chosen marketing tools to the targeted customer segments. The theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 1. 2023
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Dominik Sihlovec

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88371