Jan Klamrt

Diplomová práce

Možnosti marketingové strategie společnosti Albert a její korelace se zákaznickými segmenty.

Options for Albert's marketing strategy and their correlation with customer segments
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem maloobchodního řetězce v České republice. Konkrétně zkoumá marketingovou strategii společnosti Albert jakožto jednoho z největších hráčů na českém trhu. Cílem práce je zanalyzovat marketingovou strategii společnosti Albert, popsat nástroje které využívá a kriticky zhodnotit relevantnost zvolených marketingových nástrojů vůči cíleným zákaznickým segmentům. …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on the marketing of a retail chain in the Czech Republic. Specifically, it examines the marketing strategy of Albert as one of the largest players on the Czech market. The aim of the thesis is to analyse the marketing strategy of Albert, describe the tools it uses and critically evaluate the relevance of the chosen marketing tools to the targeted customer segments. The theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2023
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Dominik Sihlovec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88371