Možnosti marketingové strategie společnosti Albert a její korelace se zákaznickými segmenty. – Jan Klamrt
Jan Klamrt
Diplomová práce
Možnosti marketingové strategie společnosti Albert a její korelace se zákaznickými segmenty.
Options for Albert's marketing strategy and their correlation with customer segments
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem maloobchodního řetězce v České republice. Konkrétně zkoumá marketingovou strategii společnosti Albert jakožto jednoho z největších hráčů na českém trhu. Cílem práce je zanalyzovat marketingovou strategii společnosti Albert, popsat nástroje které využívá a kriticky zhodnotit relevantnost zvolených marketingových nástrojů vůči cíleným zákaznickým segmentům. …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the marketing of a retail chain in the Czech Republic. Specifically, it examines the marketing strategy of Albert as one of the largest players on the Czech market. The aim of the thesis is to analyse the marketing strategy of Albert, describe the tools it uses and critically evaluate the relevance of the chosen marketing tools to the targeted customer segments. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88371
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2023
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Dominik Sihlovec
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88371
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Content marketing strategy in business
Karina Mysina -
Marketing strategy of Nike
Mariam Ismailova -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
Jakub Janíček