Typologie chování spotřebitelů na trhu parfémů – Zuzana Dobešová
Zuzana Dobešová
Diplomová práce
Typologie chování spotřebitelů na trhu parfémů
Typology of Consumer Behaviour on the Perfume Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá typologií chování spotřebitelů na trhu parfémů. Vůně všeobecně vyvolávají různé emoce, nálady a vzbuzují mimo jiné pocit svěžesti a dodávají značné sebevědomí. Nejen pro to se stal parfém oblíbeným produktem, který vlastní téměř každý jedinec. V rámci marketingového výzkumu byl realizován kvantitativní sběr dat s využitím metody osobního dotazování zaměřený na zjištění typů …víceAbstract:
This thesis deals with the typology of the consumer behavior in the perfume market. Scents evoke various emotions, moods and feelings like freshness among many others with the power of building up of personal confidence. Not only for these attributes perfumes become such a MUST HAVE products these days. The Market Research project is based on collection methods of quantitative data using personal interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102423
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Consumer Behaviour in the Food Supplement Market
Viktorie Štorková -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
Consumer Behaviour and Subscription-Based OTT Services
Koushik Venkataraman