Zuzana Dobešová

Diplomová práce

Typologie chování spotřebitelů na trhu parfémů

Typology of Consumer Behaviour on the Perfume Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá typologií chování spotřebitelů na trhu parfémů. Vůně všeobecně vyvolávají různé emoce, nálady a vzbuzují mimo jiné pocit svěžesti a dodávají značné sebevědomí. Nejen pro to se stal parfém oblíbeným produktem, který vlastní téměř každý jedinec. V rámci marketingového výzkumu byl realizován kvantitativní sběr dat s využitím metody osobního dotazování zaměřený na zjištění typů …více
Abstract:
This thesis deals with the typology of the consumer behavior in the perfume market. Scents evoke various emotions, moods and feelings like freshness among many others with the power of building up of personal confidence. Not only for these attributes perfumes become such a MUST HAVE products these days. The Market Research project is based on collection methods of quantitative data using personal interviews …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedoucí: Vojtěch Spáčil
  • Oponent: Tomáš Balcar

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod