Native advertising v České republice – Bc. Jana MANDRLOVÁ
Bc. Jana MANDRLOVÁ
Master's thesis
Native advertising v České republice
Native Advertising in the Czech Republic
Anotácia:
Tato práce se zabývá tématem native advertisingu v České republice v kontextu online marketingového prostředí. V teoretické části se věnuje oblasti online marketingu a jeho nástrojů. Dále se zabývá ternínem native advertising v globálním kontextu a uvádí jeho použití na reálných příkladech. Dále se zaměřuje na etiku nativní reklamy v médiích a problematiku náležitého označování placeného obsahu. V …viacAbstract:
This Master's thesis treats the subject of native advertising in the Czech republic, with the focus on digital marketing. Tn the theoretical part, the thesis focuses on the context of digital marketing and its means. In the second part, it introduces the concept of native advertising and presents its notions on the international scale, while demonstrating real examples of said native content. One chapter …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Jan Stoklasa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MANDRLOVÁ, Jana. Native advertising v České republice. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Philology / Specialised French for Economic Practice
Práce na příbuzné téma
-
Native advertising v České republice
Jana MANDRLOVÁ -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Nativní reklama na sociálních sítích
Klára Latináková -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Tereza Jagošová
Názov
Vložil
Vložené
Práva