Analýza marketingového mixu cateringové společnosti – Michaela Ratajová
Michaela Ratajová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu cateringové společnosti
Marketing Mix Analysis of the Catering Company
Anotácia:
Tématem mé bakalářské práce je analýza marketingového mixu cateringové společnosti. Danou společností je firma Catering Morava. Za cíl práce jsem si stanovila zjistit, jak jednotlivé prvky marketingového mixu působí na poptávku po službách cateringové společnosti ze strany zákazníků střední společenské vrstvy. Jejich názory na catering jsem získala pomocí dotazníkového šetření. V analýze jsem využila …viacAbstract:
Subject of my bachelor thesis is marketing mix analysis of the catering company. The company is the firm Catering Morava. For target work I set out to find out how the various elements of the marketing mix affects the demand for services catering company from customers middle social class. Their views on the catering I gained through the survey. In the analysis I used the test of price sensitivity …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91774
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedúci: Jana Ostrožná
- Oponent: Miluše Hluchníková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti SK - Catering, s.r.o.
Natalie MINAŘÍKOVÁ -
Implementace Modelu excelence EFQM ve společnosti HK Catering
Michal Veselý -
Návrh a implementace IS pro cateringovou společnost
Martin Čechák -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová