Bc. Huyen Tran Khuc

Bakalářská práce

Event a jeho využití pro integrovanou marketingovou komunikaci

Event and his Role for Integrated Marketing Communication
Anotace:
Abstrakt Tato bakalářská práce je zaměřena na event marketing, v jejíž teoretické části byly vysvětleny zákonitosti marketingové komunikace, ze kterých se následně těží v praktické části vztažené k vybranému subjektu. Jedním z cílů je prozkoumat funkčnost event marketingu jako nástroj marketingové komunikace. Subjektem se v uvedené práci rozumí uvedení módní značky Michael Kors na český trh prostřednictvím …více
Abstract:
Abstract This bachelor thesis focuses on the `event marketing`. The theoretical part providesan explanation of all the basic aspects of theissue. Findings from the first part are the napplied in the second, practical section, related to a chosen subject. One of the goals of this work is to find out if event marketing could be used as one of the marketing communication tools. The subject of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace