Event a jeho využití pro integrovanou marketingovou komunikaci – Bc. Huyen Tran Khuc
Bc. Huyen Tran Khuc
Bakalářská práce
Event a jeho využití pro integrovanou marketingovou komunikaci
Event and his Role for Integrated Marketing Communication
Anotace:
Abstrakt Tato bakalářská práce je zaměřena na event marketing, v jejíž teoretické části byly vysvětleny zákonitosti marketingové komunikace, ze kterých se následně těží v praktické části vztažené k vybranému subjektu. Jedním z cílů je prozkoumat funkčnost event marketingu jako nástroj marketingové komunikace. Subjektem se v uvedené práci rozumí uvedení módní značky Michael Kors na český trh prostřednictvím …víceAbstract:
Abstract This bachelor thesis focuses on the `event marketing`. The theoretical part providesan explanation of all the basic aspects of theissue. Findings from the first part are the napplied in the second, practical section, related to a chosen subject. One of the goals of this work is to find out if event marketing could be used as one of the marketing communication tools. The subject of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/umubi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2015
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě versus svoboda slova
Tomáš Jeřábek -
Automatizace klasifikace klíčových slov
Romana Pejcalová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Dvořáková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti
Darina Foltová -
Komunikace v sektoru služeb
Patrik Hercík -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný