Bc. Gabriela Bohabojová

Diplomová práce

Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice

The Marketing communication of Conspicuous Consumption Product as an Investment in Social Position
Anotace:
Diplomová práce řeší problematiku marketingové komunikace produktů okázalé spotřeby v oboru fashion, jako způsob investování do společenské pozice. Cílem je objasnit potenciál marketingové komunikace produktu prostřednictvím apelu na udržení, či zlepšení společenské pozice zákazníka v marketingové komunikaci vůbec a specificky pak u marketingu tzv. luxusních fashion značek.
Abstract:
Thesis deals with marketing communications conspicuous consumption of products in the field of fashion, as a way of investing in social position. The aim is to clarify the potential of product in marketing communications through an appeal to maintain or improve the social position of the customer in marketing communications in general and specifically in marketing of luxury fashion brands.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní