Michal DRHOVSKÝ

Bachelor's thesis

Přímá volba prezidenta v ČR analýza prvního případu

Direct presidential election in the Czech Republic - analysis of the first case
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na využití politické reklamy v historicky první přímé volbě prezidenta České republiky. Práce je rozdělena do dvou částí teoretická a praktická. Teoretická část je zaměřena na proces přijetí přímé volby prezidenta a na teorii politického marketingu a politické reklamy. Jedná se především o historický vývoj politického marketingu a představení nástrojů politické reklamy …more
Abstract:
This thesis deals with the use of political marketing in the first ever direct election of the president of the Czech Republic. The thesis is divided into two section. The first part focuses on the process of adopting the direct election of the president and the theory of political marketing and political advertising. An overview of the historical development of political marketing will be presented …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. PhDr. Ladislav Cabada, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DRHOVSKÝ, Michal. Přímá volba prezidenta v ČR analýza prvního případu. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/