Přímá volba prezidenta v ČR analýza prvního případu – Michal DRHOVSKÝ
Michal DRHOVSKÝ
Bakalářská práce
Přímá volba prezidenta v ČR analýza prvního případu
Direct presidential election in the Czech Republic - analysis of the first case
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na využití politické reklamy v historicky první přímé volbě prezidenta České republiky. Práce je rozdělena do dvou částí teoretická a praktická. Teoretická část je zaměřena na proces přijetí přímé volby prezidenta a na teorii politického marketingu a politické reklamy. Jedná se především o historický vývoj politického marketingu a představení nástrojů politické reklamy …víceAbstract:
This thesis deals with the use of political marketing in the first ever direct election of the president of the Czech Republic. The thesis is divided into two section. The first part focuses on the process of adopting the direct election of the president and the theory of political marketing and political advertising. An overview of the historical development of political marketing will be presented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Ladislav Cabada, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DRHOVSKÝ, Michal. Přímá volba prezidenta v ČR analýza prvního případu. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing prezidentských voleb USA v roce 2020: analýza a využití sociálních sítí a online médií v otázce Latinské Ameriky
Natálie Mordavská -
Politický marketing a jeho rozhodující role v prezidentských volbách 2023
Eva Šínová -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing prezidentských voleb v USA
Dominika Kmecová -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Dominika Cimrová -
Marketing a volební úspěch
Veronika Ouředníková -
Politický marketing a nová média na příkladu prezidentské kampaně Baracka Obamy
Marie Komárková -
Politický marketing - jeho specifika a význam pro rozvoj moderní demokracie
Jiří Štěrba