Vstup do mateřské školy jako zdroj zátěže – specifika dětí se sociálním znevýhodněním – Bc. Šárka Kadlecová
Bc. Šárka Kadlecová
Bakalářská práce
Vstup do mateřské školy jako zdroj zátěže – specifika dětí se sociálním znevýhodněním
When Starting Preschool Becomes a Burden - Specifics of Social Disadvantaged Children
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou předškolního vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním, konkrétně vstupem do mateřské školy jako možným zdrojem zátěžové životní události. Cílem bylo pokusit se identifikovat specifické zdroje zátěže spojené s nástupem těchto dětí do mateřské školy a popřípadě zjistit, jaké konkrétní zdroje zátěže tyto rodiny v souvislosti s nástupem dítěte do předškolního zařízení …víceAbstract:
This project discuses the issues pertaining to a preschool education of socially disadvantaged children, more specifically the children’s start of their preschool education as a potential burden for them and their families. The goal was to identify specific burdensome sources associated with the children’s start of the preschool and to specifically collect this information from the children’s families …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wm890/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Miroslava Štěpánková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Lenka Šamánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
ANALÝZA ŠKOLNÍ PŘIPRAVENOSTI DĚTÍ SE SOCIÁLNÍM ZNEVÝHODNĚNÍM PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU
Monika KRINESOVÁ -
Socializace dítěte do role žáka
Michaela Fialová -
Konflikty jako součást socializace dětí v mateřské škole
Lucie Vlčková