Firemní kultura podniku xy a její vliv na spokojenost zaměstnanců, zákazníků – Bc. Viktoriya Slepokurova
Bc. Viktoriya Slepokurova
Diplomová práce
Firemní kultura podniku xy a její vliv na spokojenost zaměstnanců, zákazníků
Corporate culture xy and its impact on the satisfaction of employees, customers
Anotace:
Diplomová práce je věnována problematice firemní kultury. Cílem práce je na základě teorie Geerta Hofstedeho vyhodnotit a porovnat prvky firemní kultury dvou zvolených podniků, působících v oblasti pojištění v různých zemích – v Rusku a v České republice. Dalším cílem je navrhnout kroky pro společnost ASKO – Centrum, vedoucí k získání konkurenční výhody pramenící z pozitivního vnímání firemní kultury …víceAbstract:
The thesis is devoted to issues of corporate culture. The aim of the thesis is to evaluate and compare the elements of the corporate culture of the two selected insurance companies in various countries - Russia and the Czech Republic, based on the theory of Gert Hofstede. Another aim is to propose steps for the company ASKO – Center, leading to competitive advantages stemming from the positive perception …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bg5uz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Šárka Grguričová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Renata Švihovcová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Lukáš Kučera -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Otakar Rákosník -
Firemní kultura a její význam pro úspěšnost firmy
Alžběta Prouzová -
Firemní kultura a její význam pro podnikovou strategii
Adéla Vodvářková -
Die Tschechische Republik, Deutschland und die transformierten Staaten von Osteuropa: Kulturstandards und Kulturdimensionen: Individualismus vs. Kollektivismus, Maskulinität vs. Feminität
Michal Schnabl