Lenka Vondráčková

Diplomová práce

Teorie a praxe politického marketingu

Theory and Practice of Political Marketing
Anotace:
Použití politického marketingu představuje stále důležitější součást předvolebních kampaní. Cílem této práce je analýza kampaní dvou největších českých stran - ODS a ČSSD - v parlamentních volbách 2006. Analýza je provedena na základě aplikace modelu komplexního politického marketingu britské politoložky Jennifer Lees-Marshment, která ve své teorii rozlišuje tři typy politických stran: produktově orientované …více
Abstract:
The use of political marketing represents a more and more important part of election campaigns. This thesis is concerned with analysis of the campaigns of two largest Czech political parties - Civic Democratic Party and Czech Social Democratic Party - in the parliamentary elections 2006. The analysis is based on the comprehensive political marketing model that has been developed by Jennifer Lees-Marshment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedoucí: Vladimíra Dvořáková
  • Oponent: Lukáš Novotný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22055

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní a evropská studia - diplomacie