Teorie a praxe politického marketingu – Lenka Vondráčková
Lenka Vondráčková
Diplomová práce
Teorie a praxe politického marketingu
Theory and Practice of Political Marketing
Anotace:
Použití politického marketingu představuje stále důležitější součást předvolebních kampaní. Cílem této práce je analýza kampaní dvou největších českých stran - ODS a ČSSD - v parlamentních volbách 2006. Analýza je provedena na základě aplikace modelu komplexního politického marketingu britské politoložky Jennifer Lees-Marshment, která ve své teorii rozlišuje tři typy politických stran: produktově orientované …víceAbstract:
The use of political marketing represents a more and more important part of election campaigns. This thesis is concerned with analysis of the campaigns of two largest Czech political parties - Civic Democratic Party and Czech Social Democratic Party - in the parliamentary elections 2006. The analysis is based on the comprehensive political marketing model that has been developed by Jennifer Lees-Marshment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22055
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Vladimíra Dvořáková
- Oponent: Lukáš Novotný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22055
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní a evropská studia - diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra