Bc. Pavlína Sasinová, DiS.

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing Mix of the Selected Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení prvků marketingového mixu vybrané společnosti a následná formulace návrhů pro jejich zlepšení. V teoretické části jsou vymezena základní východiska dané problematiky. Praktická část obsahuje informace o společnosti a výsledky zkoumání současného stavu marketingového mixu na základě sekundárních a primárních dat. Ke sběru primárních dat je využita metoda dotazování …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the elements of the marketing mix of the selected company and the subsequent formulation of proposals for their improvement. The theoretical part defines the basic background of the issue. The practical part contains information about the company and the results of the investigation of the current state of the marketing mix on the basis of secondary and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management