Marketingový mix vybrané společnosti – Bc. Pavlína Sasinová, DiS.
Bc. Pavlína Sasinová, DiS.
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybrané společnosti
Marketing Mix of the Selected Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení prvků marketingového mixu vybrané společnosti a následná formulace návrhů pro jejich zlepšení. V teoretické části jsou vymezena základní východiska dané problematiky. Praktická část obsahuje informace o společnosti a výsledky zkoumání současného stavu marketingového mixu na základě sekundárních a primárních dat. Ke sběru primárních dat je využita metoda dotazování …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the elements of the marketing mix of the selected company and the subsequent formulation of proposals for their improvement. The theoretical part defines the basic background of the issue. The practical part contains information about the company and the results of the investigation of the current state of the marketing mix on the basis of secondary and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/rzncg/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil