Ing. Miloš Hašek

Bakalářská práce

Vybrané nástroje direct marketingu v komunikaci se zákazníkem

Chosen direct marketing tools in communication with customer
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vybranými nástroji direct marketingu, které patří mezi nejvíce využívané v komunikaci se zákazníkem. Práce obsahuje analýzu direct marketingových nástrojů, jak v současné době fungují, i postoj veřejnosti vůči nim a její porovnání s teorií. Z výsledku porovnání jsou vyvozeny rady a doporučení, jak upravit využití těchto nástrojů pro efektivnější komunikaci se zákazníkem.
Abstract:
The bachelor’s thesis deals with selected direct marketing tools which belong among the mostly used ones in communication with customers. The Thesis involves an analysis of direct marketing tools as they are being used today as well as the attitudes of public towards them. The analysis is compared with the theoretical premises. Bases on the results of this comparison, advice and recommendations are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Markéta Jansová
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní