Vybrané nástroje direct marketingu v komunikaci se zákazníkem – Ing. Miloš Hašek
Ing. Miloš Hašek
Bakalářská práce
Vybrané nástroje direct marketingu v komunikaci se zákazníkem
Chosen direct marketing tools in communication with customer
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vybranými nástroji direct marketingu, které patří mezi nejvíce využívané v komunikaci se zákazníkem. Práce obsahuje analýzu direct marketingových nástrojů, jak v současné době fungují, i postoj veřejnosti vůči nim a její porovnání s teorií. Z výsledku porovnání jsou vyvozeny rady a doporučení, jak upravit využití těchto nástrojů pro efektivnější komunikaci se zákazníkem.Abstract:
The bachelor’s thesis deals with selected direct marketing tools which belong among the mostly used ones in communication with customers. The Thesis involves an analysis of direct marketing tools as they are being used today as well as the attitudes of public towards them. The analysis is compared with the theoretical premises. Bases on the results of this comparison, advice and recommendations are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tk826/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Markéta Jansová
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků
Karolína Krupková -
Metody direct marketingu a zhodnocení využití direct marketingových nástrojů ve společnosti Telia Call na konkrétním případě.
Martina Wimmerová -
Komunikační strategie direct marketingového nástroje Quanda
Zuzana Štěpánková -
Direct marketingové aktivity sklárny Moser
Hana Wollerová -
Využití direct marketingu
Simona Hejlová -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Hennes & Mauritz, s.r.o.
Petra Neumannová -
Prenatal Box jako nástroj direct marketingu a jeho efektivita
Denisa Hledíková -
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
Jana Walterová