Ing. Miloš Hašek

Bachelor's thesis

Vybrané nástroje direct marketingu v komunikaci se zákazníkem

Chosen direct marketing tools in communication with customer
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vybranými nástroji direct marketingu, které patří mezi nejvíce využívané v komunikaci se zákazníkem. Práce obsahuje analýzu direct marketingových nástrojů, jak v současné době fungují, i postoj veřejnosti vůči nim a její porovnání s teorií. Z výsledku porovnání jsou vyvozeny rady a doporučení, jak upravit využití těchto nástrojů pro efektivnější komunikaci se zákazníkem.
Abstract:
The bachelor’s thesis deals with selected direct marketing tools which belong among the mostly used ones in communication with customers. The Thesis involves an analysis of direct marketing tools as they are being used today as well as the attitudes of public towards them. The analysis is compared with the theoretical premises. Bases on the results of this comparison, advice and recommendations are …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2010
  • Supervisor: Mgr. Markéta Jansová
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní