Vybrané nástroje direct marketingu v komunikaci se zákazníkem – Ing. Miloš Hašek
Ing. Miloš Hašek
Bachelor's thesis
Vybrané nástroje direct marketingu v komunikaci se zákazníkem
Chosen direct marketing tools in communication with customer
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vybranými nástroji direct marketingu, které patří mezi nejvíce využívané v komunikaci se zákazníkem. Práce obsahuje analýzu direct marketingových nástrojů, jak v současné době fungují, i postoj veřejnosti vůči nim a její porovnání s teorií. Z výsledku porovnání jsou vyvozeny rady a doporučení, jak upravit využití těchto nástrojů pro efektivnější komunikaci se zákazníkem.Abstract:
The bachelor’s thesis deals with selected direct marketing tools which belong among the mostly used ones in communication with customers. The Thesis involves an analysis of direct marketing tools as they are being used today as well as the attitudes of public towards them. The analysis is compared with the theoretical premises. Bases on the results of this comparison, advice and recommendations are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tk826/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2010
- Supervisor: Mgr. Markéta Jansová
- Reader: PhDr. Petr Váňa
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Metody direct marketingu a zhodnocení využití direct marketingových nástrojů ve společnosti Telia Call na konkrétním případě.
Martina Wimmerová -
Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků
Karolína Krupková -
Komunikační strategie direct marketingového nástroje Quanda
Zuzana Štěpánková -
Direct marketingové aktivity sklárny Moser
Hana Wollerová -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Hennes & Mauritz, s.r.o.
Petra Neumannová -
Prenatal Box jako nástroj direct marketingu a jeho efektivita
Denisa Hledíková -
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
Jana Walterová -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva