Bc. Jiří Šabatka

Diplomová práce

Marketingová strategie Integrované dopravy Plzeňska

Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie v oblasti komunikačního mixu organizátora veřejné dopravy Plzeňského kraje. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola obsahuje teoretické vymezení marketingu a jeho historii. V druhé kapitole je provedena analýza současné marketingové strategie společnosti POVED s.r.o. a následné porovnání s ostatními organizátory veřejné dopravy. Třetí …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the design of the marketing strategy in the field of the communication mix for the organizer of the public transport in Pilsen. The thesis is divided into four chapters. The first chapter contains a theoretical definition of marketing and its history. The second chapter provides an analysis of the current marketing strategy of POVED Ltd. and subsequent comparison with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2017
  • Vedoucí: Ing. Jan Chocholáč, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šabatka, Jiří. Marketingová strategie Integrované dopravy Plzeňska. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera