Ing. Lucie Kovářová

Master's thesis

Nefinanční měření loajality zákazníka

Non-financial measure of customer loyalty
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na posouzení míry loajality zákazníků společnosti DAYS MENU s. r. o. na základě tří metod. Index spokojenosti zákazníků, Net Promoter Score a Měření budoucích záměrů Po identifikaci jednotlivých měřitelných proměnných odborníky z praxe vznikl dotazník, který zákazníci vyplnili. Výsledky těchto měření jsou podkladem pro identifikaci klíčových nedostatků. V závěru jsou popsané …more
Abstract:
Diploma thesis is focused on assessment rate of customer loyalty of DAYS MENU s. r. o. company which is based on three methods. Index of customer loyalty, Net Promoter Score and measurement of future intentions. The questionnaire filled by company customers was created after identification of measurable variables by experts in particular field. Recognition of main lacks stands as a result of questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 5. 2013
  • Supervisor: Ing. Klára Mrkosová
  • Reader: Ing. Jan Simon

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting