Nefinanční měření loajality zákazníka – Ing. Lucie Kovářová
Ing. Lucie Kovářová
Master's thesis
Nefinanční měření loajality zákazníka
Non-financial measure of customer loyalty
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na posouzení míry loajality zákazníků společnosti DAYS MENU s. r. o. na základě tří metod. Index spokojenosti zákazníků, Net Promoter Score a Měření budoucích záměrů Po identifikaci jednotlivých měřitelných proměnných odborníky z praxe vznikl dotazník, který zákazníci vyplnili. Výsledky těchto měření jsou podkladem pro identifikaci klíčových nedostatků. V závěru jsou popsané …viacAbstract:
Diploma thesis is focused on assessment rate of customer loyalty of DAYS MENU s. r. o. company which is based on three methods. Index of customer loyalty, Net Promoter Score and measurement of future intentions. The questionnaire filled by company customers was created after identification of measurable variables by experts in particular field. Recognition of main lacks stands as a result of questionnaire …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/o5710/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedúci: Ing. Klára Mrkosová
- Oponent: Ing. Jan Simon
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Antecedents and Consequences of Net Promoter Score: The Case of an Energy Company
Matěj Brandejs -
Přínosy metriky Net Promoter Score ve sledovaném podniku
Martin Drábek -
Spokojenost a loajalita návštěvníka turistické oblasti Pálava a Lednicko-valtický areál
Sára Kaufová -
Efektivní motivace, systém odměňování a analýza faktorů ovlivňujících spokojenost a výkon zaměstnanců v EMS společnosti.
Petr BELJAJEV -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jan Noháč -
Kvantifikace spokojenosti zákazníka pomocí indexu ECSI
Radka Přikrylová