Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o. – Bc. Zdeněk Rydlo
Bc. Zdeněk Rydlo
Diplomová práce
Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.
Marketing Information System of BONTE CLASS, s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým informačním systémem ve společnosti BONTÉ CLASS, s.r.o. Popisuje současný stav využívání marketingových informací a zdůrazňuje význam marketingového informačního systému jako nástroje pro efektivní zpracování informací. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s marketingovým informačním systémem a marketingem služeb. V praktické části je …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing information system in company BONTE CLASS, s.r.o. It describes the current status of the use of marketing information and emphasizes the importance of marketing information system as a tool for efficient information processing. In the theoretical part explains the basic concepts associated with the marketing information system and marketing services. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2012
- Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rydlo, Zdeněk. Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový informační systém v malé strojírenské firmě.
Denisa Součková -
The Agricultural Marketing Information System (AMIS) Impact Assessment in Rural Areas of the Republic of Moldova
Alena Švarcová -
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Martin Liška -
Marketingový informační systém
Antonín Pavelek -
Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS
Pavlína TOPORSKÁ -
Marketingový výzkum ve společnosti Unilever ČR, spol s r.o.
Tomáš Bachánek -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí