Bc. Zdeněk Rydlo

Master's thesis

Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.

Marketing Information System of BONTE CLASS, s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovým informačním systémem ve společnosti BONTÉ CLASS, s.r.o. Popisuje současný stav využívání marketingových informací a zdůrazňuje význam marketingového informačního systému jako nástroje pro efektivní zpracování informací. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s marketingovým informačním systémem a marketingem služeb. V praktické části je …more
Abstract:
This thesis deals with the marketing information system in company BONTE CLASS, s.r.o. It describes the current status of the use of marketing information and emphasizes the importance of marketing information system as a tool for efficient information processing. In the theoretical part explains the basic concepts associated with the marketing information system and marketing services. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 9. 2012
  • Supervisor: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Rydlo, Zdeněk. Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management