Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o. – Bc. Zdeněk Rydlo
Bc. Zdeněk Rydlo
Master's thesis
Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.
Marketing Information System of BONTE CLASS, s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovým informačním systémem ve společnosti BONTÉ CLASS, s.r.o. Popisuje současný stav využívání marketingových informací a zdůrazňuje význam marketingového informačního systému jako nástroje pro efektivní zpracování informací. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s marketingovým informačním systémem a marketingem služeb. V praktické části je …moreAbstract:
This thesis deals with the marketing information system in company BONTE CLASS, s.r.o. It describes the current status of the use of marketing information and emphasizes the importance of marketing information system as a tool for efficient information processing. In the theoretical part explains the basic concepts associated with the marketing information system and marketing services. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2012
- Supervisor: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Rydlo, Zdeněk. Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingový informační systém v malé strojírenské firmě.
Denisa Součková -
The Agricultural Marketing Information System (AMIS) Impact Assessment in Rural Areas of the Republic of Moldova
Alena Švarcová -
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Martin Liška -
Marketingový informační systém
Antonín Pavelek -
Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS
Pavlína TOPORSKÁ -
Marketingový výzkum ve společnosti Unilever ČR, spol s r.o.
Tomáš Bachánek -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí