Linda PĚLUCHOVÁ
Bachelor's thesis
The syntactic analysis of celebrity tweets
The syntactic analysis of celebrity tweets
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá syntaktickou analýzou tweetů americké političky Alexandrie Ocasio-Cortez. - zjistit, zda-li omezení počtu znaků tweetů ovlivňuje jejich syntax - identifikovat způsoby, kterými snižuje počet znaků ve svých tweetechAbstract:
This bachelor thesis deals with the syntactic analysis of tweets written by American politician Alexandria Ocasio-Cortez. - determine whether Twitter's 280-character limit influences the syntax of tweets - identify strategies she employs to reduce the character count of her tweets
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Dominika Kováčová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PĚLUCHOVÁ, Linda. The syntactic analysis of celebrity tweets. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
English Philology / Aj-Sj Vz
Theses on a related topic
-
Analýza sociální sítě kauzy Stoka
Patrik Cibere -
Analýza sociální sítě náboženského nonkonformismu podle záznamů z biskupských vyšetřování lollardů v Coventry v letech 1486-1522
Jan Král -
Analýza sociální sítě Facebook bankovních společností v České republice
Daniel Klíma -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová -
Analýza efektivnosti změn konceptu záchranné sociální sítě v období pandemie COVID-19 v České republice
Tomáš Novotný -
Analýza využití sociální sítě YouTube pro marketingovou komunikaci
Denisa Blažková -
Analýza vybrané sociální sítě a její využití v marketingové komunikaci
Jana PELÍŠKOVÁ -
Sociální sítě v České republice ze statistického pohledu
The Minh Vo